Bez kategorii, news

InnoGames informuje o sukcesach w 2014 roku

InnoGamesNiemiecka firma InnoGames, producent i wydawca popularnych gier online, podsumowała kolejny rok swojej działalności. Za wielki sukces i zwiększenie dochodów do poziomu 80 milionów euro w dużej mierze odpowiadają intensywne działania w segmencie gier mobilnych – wzrost na tym polu wyniósł 500% w porównaniu z rokiem ubiegłym. W spektakularnym sukcesie twórców Plemion, Tribal Wars 2, Forge of Empires i innych kultowych gier, wielki udział mieli gracze z Polski. Polska stanowiła bowiem w tym roku jeden z najszybciej rosnących europejskich rynków dla InnoGames – w tym czasie po gry niemieckich twórców sięgnęło aż 1,3 miliona nowych graczy z Polski. Deweloperzy zapowiedzieli dalsze działania w Polsce w roku 2015 – wezmą m.in. udział w kluczowych wydarzeniach związanych z grami oraz planują poszerzenie współpracy z lokalnymi mediami.

 

InnoGames Team

„Awans na szczyt list popularności jednej z naszych mobilnych gier – Forge of Empires – to dla nas wyjątkowo pozytywna sytuacja.” – tłumaczy współzałożyciel i CEO InnoGames, Hendrik Klindworth. “Wersja gry na iPady była jednym z pięciu największych sukcesów na tej platformie w roku 2014. Zważywszy na planowaną premierę Forge of Empires dla system Android w 2015, na przyszły rok naszej działalności patrzymy z wielkim optymizmem.”

 

W kończącym się roku studio InnoGames pobiło swój kolejny rekord dochodów. „Od początku naszej działalności istotny był dla nas nie tylko sukces finansowy, ale także stabilny i zrównoważony rozwój. W roku 2014 po raz kolejny osiągnęliśmy oba stawiane sobie cele.” – mówi Armin Busen, Chief Financial Officer (CFO) w InnoGames. Obecnie niemieckie studio posiada aż pięć popularnych gier – Forge of Empires, Grepolis, Plemiona, The West i Tribal Wars 2 – z których każda ma znaczny udział w przychodach firmy.

 

W ciągu kończącego się roku do InnoGames dołączyło 80 kolejnych specjalistów, zwiększając poziom zatrudnienia studia do 350 osób. Przedstawiciele InnoGames przewidują, że w roku 2015 liczebność studia zwiększy się w podobny sposób.

 

“Jednym z celów, jakie sobie stawiamy, jest dalszy podbój rynku mobilnego w 2015 roku. To właśnie tu dostrzegamy największy potencjał wzrostu dla naszego studia.” – dodaje Klindworth. “Doskonale wiemy, że dla osiągnięcia znaczącej pozycji na silnie obstawionym rynku mobilnym, kluczowe znaczenie ma najwyższa jakość gier. To właśnie będzie jednym z priorytetów naszego nowego studia deweloperskiego w Dusseldorfie.”

About mmofan

No information is provided by the author.

Komentarze mile widziane

Podoba ci sie artykul, skomentuj go. Nie podoba sie, tez go skomentuj :)